Saturday, March 27, 2010

Bon Bini

Bon bini na mi blog personal komo Minister di Hustisia pa Antias. Di e manera aki mi ker ta konstantemente ta den kontakto ku komunidat p'asina mi por haña informashon, keho, feedback i konseho di boso ku mi ta sirbi.

E lema di mi maneho ta "Hustisia tei p'ami, p'abo, pa nos tur!". Pero pa e lema aki por funshona, abo mester por tin e posibilidat di ta den kontakto ku mi na un manera simpel i lihe. Pa e motibu aki mi a krea mi blog kual netamente ta dunabo e oportunidat aki.

Tambe mi ta publika mi aktividatnan mas importante riba e blog aki pami por mantenebo debidamente informa.

Mi ta spera bo hasi bon uso di e oportunidat aki pa huntu nos kumpli ku e lema hustisia tei pa nos tur.

Magali Jacoba

1 comment:

  1. Geachte mevrouw Jacoba,

    Graag wil ik uw hulp vragen in een juridische kwestie, die inmiddels loopt sinds oktober 2009 en waar nog steeds niets mee is gebeurd. Het is een heel lang verhaal en ik kan het hier niet volledig kwijt. Kort samengevat komt het er op neer dat mijn twee dochters mij mishandeld hebben en mijn zaak plus alle inkomsten gestolen hebben. Het justitiële apparaat is hierin flink tekort geschoten, want nu na 6 maanden is er helemaal niets gebeurd: geen aanhoudingen, geen zaak en geen inkomsten terug en dit voornamelijk door toedoen van de politie. Mijn dochter zijn nl. "mooie meiden, die je als politie beter in bed kunt hebben dan in de cel". Sorry dat ik het zo moet stellen, maar zo was het!
    Graag uw hulp in deze zaak. Het ligt nu bij de OJ mevrouw Dennaoui, echter zij heeft het zo druk, dat ik misschien nog wel een half jaar moet wachte. Inmiddels heb ik behoorlijke schulden opgelopen en dit moet nu ophouden, iemand moet toch iets voor me kunnen doen. Ik had zelf een advocaat, die gelijk aan de slag wilde voor tijdens ons eerste gesprek, echter daarna niets meer deed en me vertelde dat ik niet kon winnen zonder getuigen en dat terwijl ik haar in dat eerste gesprek verteld had, dat er geen getuigen waren tijdens het voorval.
    Graag dus uw hulp.

    In afwachting van uw antwoord.

    Met vriendelijke groet,
    Jeany Jansen-Mol
    email: jeanylagun@gmail.com
    tel: 5213919

    ReplyDelete